Saturday, October 24, 2009

Japanese essay – わたしのせかい

わたしのせかい

私わ名前はチャアリーで15さいです。きんぱつのかみゃながいとはいいろのめがある。私がつねにハイパーであるのでから私のゆうじんは私がきいいで あるとげんう! ともだちのなまえはダニエルさんです。ダニエルさんはネットボルをときでします。ダニエルさんとどうじ学校に行くです。十年生でクイヌマ リスハイスクルイ行きます。学校がきらいですがしかし日本語がべんきょうすきです。日本語がはなすことがへたです。バオリノをがすることがすきでからおん がくがべんきょうすきです。けどかのじょうはドイツ語にてです。ざんねんながら、かのじょうはドイツ語がしゆくだいでしなければならさい。私はせいふくを きなくてはいけません。みどりウィネックスエーターがみどりブラウスがとみどりスカートがはきます。私はエルフのようにみえる!八時でがっこうできくしか し学校は八じ五十分まではじめらない。じゅぎょうは九じ十時から三じ四十時までです。私はバスでいえをかえります。いえにきるときのんでからテレビをみま す。ときどきしゅくだいをすることがです。

My world

My name is Charlie and I’m 15 years old. I have long blonde hair and green eyes. Because I am always hyper, my friends say I am mad! My best friends name is Danielle. Danielle is good at and likes playing netball. Danielle and I go to the same school. I am a pupil in y10 and I go to QMHS. I don’t like school, but I do enjoy studying Japanese. Although, I am not good at speaking Japanese. I like playing violin, because I enjoy studying music. I am poor at, and hate German language. Unfortunately, I have to do German language homework. I have to wear a school uniform. I wear a green v-necked sweater with a green blouse and a green skirt. I look like an elf! I arrive at school at 8 am, but school does not start until 8.50. Lessons are from 9.10am until 3.35pm. I get the bus home. When I get home I have a drink and watch television. I sometimes do homework.

0 comments: